laatste update - Reisverslag uit Accra, Ghana van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu laatste update - Reisverslag uit Accra, Ghana van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu

laatste update

Door: Karmilla

Blijf op de hoogte en volg Karmilla

09 Oktober 2013 | Ghana, Accra

Hoi,

De tijd gaat supersnel. Morgen is het al zo ver, dan vertrek ik richting Accra.

Afgelopen week was supe druk. Om te beginnen ben ik zaterdag naar de salon geweest om m'n haren te laten vlechten. Wat doet dat een pijn zeg! Dagenlang last van gehad, op het moment jeukt het nog steeds, mijn hoofdhuid is kapot en nu aan het genezen. Ik hoop dat het binnenkort wat beter voelt.

Maandag was mijn laatste dag op de school, dus van iedereen afscheid genomen. s''Middags snel naar Bolga om busticket te kopen en doei te zegen tegen Martha (de Ghanees met wie ik naar Mole ben geweest). We hebben samen wat gedronken bij Sandgardens. Toch raar om van iedereen afscheid te nemen.

Dinsdagochtend nog wat laatste dingen gewassen en alles uitgezocht wat ik wel en niet meer mee wil nemen. En dan 's middags naar school en naar het weeshuis om de kinderen te groeten. Ik had pakjes sap en koekjes meegenomen. Wat wel superschattig was, was dat één meisje naar me toe kwam en vroeg: Karmilla, what is this? Ze doelde op het drinken, ze had het nog nooit gehad.

Vandaag nog snel in Bolga laatste dingetjes regelen en dan als het goed is een goodbye party in huis vanavond. Morgen om 14 uur vertrekt mijn bus richting Accra. Ik hoop dat het lukt om daar van het strand te genieten. :D

Iedereen bedankt voor het volgen van mijn tijd in Ghana. Ik hoop dat jullie hebben genoten van de verhalen.

Groetjes Karmilla

  • 09 Oktober 2013 - 15:28

    Jan En Corrie Jager:

    Hallo Karmilla,
    Wij hebben het heel leuk gevonden om je te kunnen volgen. Ook diep respect voor je inzet en wensen je een goede thuisreis toe. Groeten van Jan en Corrie.

  • 09 Oktober 2013 - 20:36

    Ursula:

    Lieve Karmilla
    Fijn dat je weer thuis komt. En ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden zegt men. Goede reis en tot dinsdag.
    Liefs je vader en moeder.

  • 11 Oktober 2013 - 16:53

    Karmilla:

    tnx,
    mama dat is graapig zeggen de mensen hier ook :P ik vroeg waarom ze dat toch allemaal doen. zeiden ze dat ze de pijn over hebben om er goed uit te zien :P\

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karmilla

Actief sinds 18 Dec. 2010
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 31811

Voorgaande reizen:

10 Juni 2013 - 15 Oktober 2013

Ghana

08 Januari 2011 - 05 Augustus 2011

Camphill

Landen bezocht: