terug naar school - Reisverslag uit Accra, Ghana van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu terug naar school - Reisverslag uit Accra, Ghana van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu

terug naar school

Door: karmilla

Blijf op de hoogte en volg Karmilla

14 September 2013 | Ghana, Accra

Hallo,

Eigenlijk heb ik niet echt veel nieuws te vertellen. Dinsdag ging de school weer open en op vrijdag waren er al wel 80 van de 400 leerlingen aanwezig. De leraren zijn ook schaars, de lokalen zijn nog niet ingericht, niks. Dus het was echt supersaai, ik ben elke ochtend even gaan kijken, maar vroeg weer weg. Kan ik dan in ieder geval nog mijn was doen enzo.

Donderdag ben ik mee geweest met project van Nurses on Tour, dat waar we de vorige keer naartoe zouden gaan toen we het ongeluk kregen. We hebben mensen geïnterviewd over de muskietennetten en gekeken hoe ze ze die hadden opgehangen enzo. Op zich konden we niet heel veel doen, maar het was wel leuk om de huizen te zien. Dit waren echt van die huizen met ronde kamers met hele lage openingen, een soort van klein tentje waar je in moet kruipen. De deur is een halve muur waar je over heen moet klimmen, wel heel bijzonder. De route op de motor was ook leuk. We moesten door een best diepe rivier, maar ik denk dat ik de enige ben die droge voeten heeft gehouden door ze op te tillen. En wat gebeurt er dan op de terugweg? Een harde regenbui, dus ik was alsnog helemaal doorweekt.

Vrijdag ben ik lekker wat gaan zonnebaden, maar dat vonden ze allemaal nogal vreemd. Ik heb ze uren gespreksstof gegeven. :D Het was heerlijk, lekker liggen in het zonnetje. Als je zegt dat je het doet omdat je bruin wil worden, verklaren ze je voor gek.

Groetjes Karmilla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karmilla

Actief sinds 18 Dec. 2010
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 31811

Voorgaande reizen:

10 Juni 2013 - 15 Oktober 2013

Ghana

08 Januari 2011 - 05 Augustus 2011

Camphill

Landen bezocht: