De mannen - Reisverslag uit Accra, Ghana van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu De mannen - Reisverslag uit Accra, Ghana van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu

De mannen

Door: Ursula

Blijf op de hoogte en volg Karmilla

28 Juni 2013 | Ghana, Accra

Hoi allemaal.
Ik heb weer even met Karmilla gebeld. Na een week heeft ze heel wat te vertellen ik zal er weer een verslagje van proberen te maken.
Karmilla vindt het op de school echt super leuk. Schattige kindertjes. Wat wel opvalt is dat er wel met harde hand wordt gewerkt, maar daar had ze in Zuid-Afrika ook veel discussie over. Ze denken daar anders over slaan dan wij maar dat kun je in je eentje niet veranderen.
Dan nu even over de mannen. Karmilla heeft een jongen ontmoet uit Accra waar ze veel mee praat en die haar ook wat meer kan vertellen over het hoe en wat enz. Nu denken de anderen dat zij gaan trouwen en dat is dan wel weer grappig omdat de anderen mannen haar met rust laten. Er wordt nogal gedronken en dan moet je toch een beetje op letten. (Dit schrijf ik met toestemming van Karmilla). Ze zei alleen als je maar niet denkt dat ik echt daar ga trouwen nooit. Maar het beschermd haar wel.
Verder zit Karmilla onder de muggenbulten dus of het zonder Malaria lukt is maar de vraag. We zullen het zien. Er is ook een meisje uit Amerika die onderzoek doet waar ze mee op trekt en die komt zondag dan hoeven ze niet naar de kerk (haha) O, ja en op school zijn ze gek op Hali Gali en de juf heeft al gevraagd of ze het mogen houden zodat ze het op school kunnengebruiken om te tellen/rekenen. De andere spelletjes vallen ook in de smaak ook bij haar familie.
Dit is het voor deze week volgende week bel ik weer en Karmilla probeert af en toe op facebook wat te schrijven. Groetjes van Karmilla

• 28 Juni 2013 - 22:12

Wilma:

Leuk weer wat te lezen enja cultuur verschillen hou je toch. Grappig om te lezen over haar "vriendje" grapje.
    Hopelijk kom ze er zonder malaria door. Groejes

• 28 Juni 2013 - 22:45

Yvonne:

Prachtig om te lezen.
    Je moet de mannen niet afschrikken, Wij willen wel een feestje!!!

• 29 Juni 2013 - 11:21

Ursula:

Een feestje is leuk Yvonne maar dan wel graag hier en niet in Ghanna, maareen leuke man is altjd welkom in de familie.