gewoon werken!!! - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu gewoon werken!!! - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu

gewoon werken!!!

Door: kasie

Blijf op de hoogte en volg Karmilla

10 Juni 2011 | Zuid-Afrika, Hermanus

Hai allemaal.

De zondag na half term kwamen ze allemaal weer terug en is het een beetje rondhangen en niks doen. Maandag was het mijn vrije dag. Ik heb ik eigenlijk helemaal niks gedaan, alleen wat gecomputerd, rond gehangen en gekletst met de anderen.
Dinsdag en woensdag was het gewoon werken in de garden, baking meeting etc... Donderdag was het hemelvaart en werd de hele community ("samenleving" ) opgesplitst in groepen. Sommigen gingen op naar de cross, anderen daar ergens halverwege, en de gene die echt niet kunnen lopen, gingen met de auto ergens anders heen. Ik was met een van de studenten in de auto ergens op een mountain. Het verhaal daarachter is dat wij er net als Christus op klimmen en neerkijken op de wereld zoals hij dat doet.
Vrijdag was er een eurhirmy show van een groep uit Cape Town. Ik vind het normaal niet zo leuk, maar dit was echt heel leuk. Het was op een Winny the Pooh-verhaal gebaseerd en wat muziek. Het was heel interessant. Zondag voor de outhing was ik niet mee maar bleef met twee studenten hier achter, wat wel lekker rustig was. :D
Op mijn vrije dag, vrijdag, ben ik naar de stad geweest voor een lange tijd. Ik heb daar lekker ergens wat gegeten en veel geld uitgegeven. :D Ik was rond half 3 ('smiddags) weer terug en heb wat gecomputerd etc. 's Avonds hebben we Sam zijn verjaardag gevierd. Op de gebruikelijke manier: zingen, cadeautjes, taart.
Verder gewoon werken, er zijn niet echt bijzonder dingen gebeurd.

groetjes Karmilla

  • 10 Juni 2011 - 12:47

    Opa En Oma:

    hoi hoe is het niet moe he naar zo veel rust toch . maar ja ook wel eens fijn toch .hier alles oke . groetjes van ons uit duiven knuffel van ons doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 10 Juni 2011 - 13:07

    Eva:

    Hoi meis,
    Ik kom net van school, weer hard gewerkt met 34 kleuters. We hadden maandviering en de groep van mij mocht heerlijk in zwembroek of bikini op het toneel. We hadden namelijk het thema strand.
    Daar is het op dit moment niet echt weer voor maar ach.
    Hoe is het om de wereld van boven af te bekijken. Opa bekijkt het volgens mij ook vanaf z'n wolkje zo. Marinka komt ook net thuis. Ze kan weer gaan proberen om haar lenzen in te doen. Sinds woensdag heeft ze die en tot nu toe gaat het heel goed.
    Elisa heeft een soort sportdag. Peter is nog lekker aan het bakken en Gerard komt ook zo naar huis. Dan kunnen we weer beginnen aan weer een lang weekend. We tellen de dagen af naar de zomervakantie. Daar zijn we allemaal aan toe. Behalve Peter, die gaat weer de hele vakantie werken door heel Nederland. Nau Karmil, over 56 dagen is het zover...
    Geniet maar weer lekker.
    Dikke kus Eva.

  • 10 Juni 2011 - 16:20

    Karmilla:

    hoi
    wow elke keer als ik het hoor zijn er weer heel veel dagen voorbij het is al bijna zo ver dat ik weer thuis kom en ondertussen ook nog 3 weken vakantie.
    we hebben niet zo heel veel vrij dus tog best wel moe maar niet zo erg meer als in het begin:D

  • 12 Juni 2011 - 09:44

    WILMA:

    Hai Karmilla

    Lang niet terug geschreven he? Dat komt eigenlijk dat we hier druk zijn en ja dan moet je er onder lijden sorry.
    Maar ik heb nu even tijd voor je vrij gemaakt want ik lees wel steeds je kasies maar ja reageren is wat anders he. Hier is alles goed en ja zelfs het weer wordt beter.
    Groetjes vanuit hier van ons allemaal

  • 12 Juni 2011 - 10:03

    -0- Karin:

    ik ben weer terug uit barcelona ik vind het hier nogal koud. het was heel fijn in spanje.felice en ik hebben heel veel gezien.wij hebben het samen heel goed gehad.een dag speelde het weer niet erg mee maar wij lieten ons niet weerhouden ons plannetje uit te voeren.dus werden wij een beetje ,nee heel erg nat.
    morgen zullen wij weer chatten misschien. tot dan.

  • 12 Juni 2011 - 20:39

    Felice:

    'heel erg nat' is nog een understatement..

  • 13 Juni 2011 - 19:28

    Ursula:

    Je moedertje is ook weer thuis. We hebben het heel leuk in Berlijn gehad. Hetzelfde hotel en nog dezelfden mensen daar grappig. We hadden zelfs een kamer op dezelfde gang. Veel gezien en gedaan Potsdam was erg de moeite waard. Op naar de volgende vakantie heb een dagje Oeral gewonnen van de krant de 22e dan weekend naar Ameland en in juli nog een week naar Luxemburg. Dan komen Edwin en Koen en later Kris en dan kom jij al weer bijna. Genoeg om naar uit te kijken. Strak heb ik geen tijd meer om te werken. hahaha. Groetjes doei doei kusje van ursje

  • 14 Juni 2011 - 11:31

    Karmilla:

    hoi mama.
    leuk dat je het naar je zin gehad hebt. En ik dacht dat je zei dat je een ander hotel ging. maar dan hoef ik je nu niet te vragen hoe het hotel was:P en je gaat ckkr nog allemaal leuke dingen doen alleen ik dcht dat je met kris naar ameland zou gaan of ga je dat nog doen. en word dit allemaal voor je betaald?
    ik heb trouwens een idee voor je winkeltje :D als je het wil weten hoor je het vrijdag wel aan de telefoon:D ik heb namelijk heel veel te vertelen.

    groetjes karmilla

  • 14 Juni 2011 - 13:27

    Ursula:

    Je maakt het wel spannend zeg.
    Kijk nog even hoe het komt bellen. Alfredo is dan jarig.

  • 14 Juni 2011 - 18:54

    Karmilla:

    hai.
    hahha dat valt ook wel weer mee. en owja dat is ook zo dan zie je maar of het gaat lukken.
    groetjes karmilla

  • 15 Juni 2011 - 12:40

    Felice:

    Als jullie willen kunnen jullie ook wel vanaf hier bellen vrijdag. Ik heb deze maand toch al een hoge telefoonrekening.. ;)

  • 15 Juni 2011 - 15:23

    Karmilla:

    hai.
    dat is heel lief maar dat hoefd echt niet :D want straks ga ik op vakantie voor ongeveer 3 weken kan ik toch ook niet bellen :P
    groetjes karmilla

  • 15 Juni 2011 - 16:26

    Yvonne:

    Hoi Karmilla was leuk om even met je te chatten. Je verhalen zijn prachtig om te lezen. Verder gaat alles hier zijn gangetje.
    Veel liefs

  • 19 Juni 2011 - 20:26

    Marlies:

    Hallo,
    Het is weer even een tijdje terug, maar ik blijf op de hoogte van jou avontuur. (net nog groetjes terug gekregen van je, leuk)
    Ik wens je een fijne wek week en tot gauw (beloof ik) doei groetjes van Marlies

  • 20 Juni 2011 - 10:35

    -0- Karin:

    Veel nieuws heb ik niet te vertellen
    maar omdat je anders op maandag wel een online bent wil ik je even groeten

  • 21 Juni 2011 - 15:40

    Ursula:

    Mijn laatste werkdag vandaag. Vakantie!!!!!
    Jij ook bijna. Doei Liefs Ursula

  • 21 Juni 2011 - 18:39

    Karmilla:

    heey.
    hoe is het om geen werk meer te hebben. noem het maar vakantie:D
    groetjes karmilla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Hermanus

Camphill

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2011

laatste weken

12 Juli 2011

Namibia!

21 Juni 2011

druk druk druk

10 Juni 2011

gewoon werken!!!

30 Mei 2011

half term weekend
Karmilla

Actief sinds 18 Dec. 2010
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 31825

Voorgaande reizen:

10 Juni 2013 - 15 Oktober 2013

Ghana

08 Januari 2011 - 05 Augustus 2011

Camphill

Landen bezocht: