druk druk druk - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu druk druk druk - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu

druk druk druk

Door: kasie

Blijf op de hoogte en volg Karmilla

21 Juni 2011 | Zuid-Afrika, Hermanus

Hoi allemaal.

Hier gaat alles goed. Vorige week zaterdag had ik bible supper gemaakt, na het schoonmaken van de keuken (spekkoek :)). Er was die dagen even wat stess hier, maar dat is nu weer goed. Zondag zijn we naar de stad gebracht en van daar zijn we naar Grottobeach gelopen, ongveer 2 uur ofzo. Het was wel heel lekker weer om te zitten en rond te hangen in de zon.
Maandag op mijn vrije dag ben ik nergens heen gegaan, maar heb lekker rondgehangen.'s Avond om half 6 ongeveer vroegen ze of ik wilde werken, er was iemand ziek en of ik de nachtwacht wilde doen Dat was wel goed voor mij. Verder gewoon werken op dinsdag en woensdag (oppassen op een hond). Donderdag was een feestdag. We zouden gaan kamperen achter de farm maar het weer was zo slecht dat we dat niet meer gingen doen. In plaats daarvan hebben we 's morgens schoongemaakt en daarna spelletjes gedaan in St. Johns, maar na 20 minuten moest ik al weg, want een van de studenten lag ziek in bed en de andere co-worker moest met weer een andere student naar massage therapie. Die dag was ik zo gek dat ik armbandjes heb zitten maken in resthour en het nog leuk vond om te doen ook.
Vrijdag hebben we niet zo veel gedaan, gewoon wat rondgehangen. met twee studenten, toen de rest een wandeling ging maken. 's Middag ben ik met een student gaan luisteren naar Marimba en gekeken in Dance Class.
En zaterdag zijn we naar de farmersmarkt geweest, wat wel heel leuk was. Daarna zijn we naar de stad gelopen. Onderweg even naar de top van de small montain(graveyard (begraafplaats)). 's Middags gekeken naar voetbal, lekker buiten gezeten. En zondag, op vaderdag, hadden we een brunch voor Ferdi, omdat hij ook weg gaat als huisvader en hebben we hem cadeautjes gegeven enzo.
Op maandag, mijn vrije dag, ben ik even kort naar de stad geweest en daarna naar de kindergarden om wat thee te drinken. Het was wel gezellig. Vandaag was er een toneelstuk van een klas met wat andere mensen, met lampionnen etc.

Ondertussen ook de gewoone meetings gehad, en ik ben een beetje ziek geweest(zoals bijna het hele huis). Ik heb hout gehaald voor alle huizen. Gekookt, gewandeld, bla bla bla.

Morgen hebben we Cloister concert met Marimba, Ghanadans,rap/zang, piano en ik denk nog een hiphop dans.
Donderdag is er een toneelstuk van de klas van een van onze studenten.
Vrijdag is de laatste schooldag met het schoolconcert, co-worker toneelstukken en een picknick. Daarna moeten we alles schoonmaken, als iedereen naar huis is. 's Avonds gaan we lekker uiteten.
En daarna... Lekker vakantie!

groetjes Karmilla

  • 21 Juni 2011 - 21:20

    -0- Karin:

    Dat was weer eens een groot verslag! wel leuk zo om altijd iets om handen te hebben .Dat rondhangen van jou,zal ook wel loslopen zoveel tijd kan daar niet meer inzitten.als we mekaar per ongeluk niet meer spreken voor je vacantie wens ik je alvast een wonderschon vacantie .met heel veel mooie ervaringen groetjes - 0 - Karin

  • 22 Juni 2011 - 10:11

    Eva:

    Hoi meis, nog heel even druk druk druk, dat telt gelukkig ook voor ons. Maandag met Elisa op de fiets naar het kamp geweest in Boxtel. Daar heb ik gezellig ook een nacht moeten slapen. Nee dat schrijf ik fout, een paar uurtjes geslapen aldaar. dinsdag weer met de groep terug gefietst, met een stralend zonnetje op ons gezicht. Vanochtend (woensdag) met Marinka naar het kamp gereden om honkbal les te geven. Hilarisch!!!! Nu zitten we heerlijk uit te rusten. Marinka is aan het leren, ze heeft proefwerkweek. Nog even en dan is ze ook een VWO leerling. Voor mi is het echt aftellen naar de vakantie toe. Ik ben ook al bezig de herfstvakantie te boeken en voor de kerstvakantie hebben we grootse plannen. Helaas mag ik daar nog niets over schrijven.
    Wat ga jij in de vakantie allemaal doen?? Toch niet alleen maar hangen bij een zwembad?? In ieder geval heel veel plezier en geniet er nog maar even 44 dagen van. Dikke knuf Eva en Marinka.

  • 22 Juni 2011 - 10:14

    Eva:

    Ben ik toch nog wat vergeten te schrijven. De dansvoorstelling van Marinka en Elisa was weer grandioos. Het was een mooi verhaal van een high school. GLEE, ken je dat??? Marinka en Elisa waren heel stoer met vlechtjes en een mutsje. Als we de DVD hebben moeten we die maar met elkaar een keer bekijken. Zo nu stop ik echt. Lieve groet Eva.

  • 22 Juni 2011 - 11:44

    Karmilla:

    hoi.
    ja tuurlijk ken ik glee ik keek het elke week voor ik weg ging (samen met papa)vond het ook heel leuk :P
    alleen weet ik het einde van glee niet hoe het gaat met het zwangere meisje etcc..
    en in de vakantie zijn we vanplan om door namibie te trekken voor 2 weken dus die zwembad zit er niet ehct in denk ik en trouwens buiten is het toch te koud.
    de verhalen komen allemaal wel na afloop want hoe en wat we gaan doen weten we eingelijk helemaal niet.

    groetjes karmilla

  • 22 Juni 2011 - 17:55

    Eva:

    Hoi meis,
    Ik heb Glee niet gevolgd dus ik weet niets van een zwanger meisje. Maar met dit verhaal hebben de meiden met alle Hiphop scholen van hun juf een Glee verhaal neer gezet. Ik ben erg benieuwd naar de DVD.
    Als ik je niet meer spreek/schrijf dan wens ik je bij deze alvast een onvergetelijke geweldige spannende avontuurlijke vakantie toe. Knuf Eva en nu is de rest ook hier en heb je ook de groetjes van de Verhoeven clan.

  • 22 Juni 2011 - 19:43

    Ursula:

    De eerste dag geweldig ik had immers een dagje Terschelling en oerol gewonnen. Een leuk begin en verder zie ik wel. En vrijdag naar Ameland. Doei Ursula

  • 26 Juni 2011 - 20:22

    Ursula:

    Fijne vakantie tot gauw. Groetjes van je overbezorgde moeder

  • 01 Juli 2011 - 17:27

    Opa En Oma:

    hoi karmilla
    we zijn weer terug van vakantie niet zo mooi weer geweest maar wel uitgerust ook goed toch . maar hoe is hetdaar weer beter van je ziek zijn ?
    groetjes van ons uit duiven knuffel
    doeiiiiiiiiiiiiiiii

  • 04 Juli 2011 - 07:06

    Karmilla:

    hoi.
    mooi dat jullie zijn uitgerust. ja ben weer beter. en namibie is super mooi en warm weer we denken bijna dat we zomervakantie hebben. wat natuurlijk gewoon de winter vakantie is.maar tot nu toe nog geen wolk gezien in namibie. toen we in capetown waren regende het alle dagen in de ochted of in de avond niet tussen door:P we gaan zometeen veder trekken door namibie zie wel hoe het weer dan is maar windhoek weer is geweldig.

    groetjes karmilla
    groetjes karmilla

  • 11 Juli 2011 - 07:04

    Eva:

    Goeden morgen meis,
    Vandaag is voor ons de eerste vakantie dag. Ik heb heerlijk uitgeslapen tot 7.30 uur. En we gaan heerlijk genieten door niet al te veel te doen. Het zonnetje schijnt dau wat wil een mens nog meer??
    Ik las dat je ziek bent geweest, hopelijk niet erg en niet te lang????
    We hebben misschien nieuwe plannen voor de kerstvakantie. Heel misschien wordt het Sint Maarten. Geniet nog maar even want voor je het weet is het avontuur voorbij en moet op zoek naar een nieuw avontuur.
    Dikke knuf van Eva en de rest die nog lekker liggen te knorren.

  • 11 Juli 2011 - 18:03

    - 0 - Karin:

    je zal nu wel lekker slapen ,maak maar geen haast. kommt allemaal goed.ik verheug me er wel op !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Hermanus

Camphill

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2011

laatste weken

12 Juli 2011

Namibia!

21 Juni 2011

druk druk druk

10 Juni 2011

gewoon werken!!!

30 Mei 2011

half term weekend
Karmilla

Actief sinds 18 Dec. 2010
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 31812

Voorgaande reizen:

10 Juni 2013 - 15 Oktober 2013

Ghana

08 Januari 2011 - 05 Augustus 2011

Camphill

Landen bezocht: