laatste weken - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu laatste weken - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu

laatste weken

Door: kasie

Blijf op de hoogte en volg Karmilla

04 Augustus 2011 | Zuid-Afrika, Hermanus

Hoi allemaal.

Morgen is het zo ver, om half 5 naar het vliegveld. Ik wilde de hele tijd al wat schrijven, maar de laatste weken waren zo druk na de vakantie, het was nog twee en een halve week werken. De eerste week was het vooral werken in en om het huis bijvoorbeeld in de garden, houthakken, schoonmaken. En daarna begonnen we met de workshops. Dat was voor mij een volle week en daarna nog een paar dagen tot halfterm nu dus. Deze weken waren zo chaotisch omdat wij allemaal weg gaan. Ebbi vertrok op maandag, ik morgen en dan nog 2 op maandag. Vorige week donderdag hadden we 's avonds afscheidsfeestje voor Ebbi. We hadden we van allemaal filmpjes en foto's een lange film gemaakt, het was echt heel mooi. En gister hadden we onze farewellparty. Het was supermooi. Alle studenten en co-workers zeiden wat tegen ons en we kregen een t-shirt met alle handafdrukken erop. Een van de studenten had zelf iets op papier geschreven en we kregen een ketting. Vandaag moesten we afscheid nemen van alle studenten die naar huis gingen voor halfterm. Zo elke keer van een paar mensen afscheid nemen is echt heel moeilijk. Het was zo druk de laatste dagen, allemaal nieuwe co-workers kwamen die nog niet echt werken, maar toch ook wel weer dingen moeten zien omdat er na halfterm niet zo veel mensen zijn en ze meteen moeten beginnen. Vandaag had ik wel vrij om dingen te regelen, zoals huiswerk, afscheidsbriefjes, laatste foto's dat soort dingen. Morgen ga ik inpakken en mijn kamer schoonmaken. Ik moet nog wat laatste huiswerkdingen laten tekenen. Maar alles gaat goed komen morgen. En alle verhalen komen nog wel als ik thuis ben. O ja ik heb trouwens op een van mijn vrije dagen een walvis gezien.:D

Groetjes en tot snel Karmilla

  • 04 Augustus 2011 - 15:30

    Erica:

    Hey Karmilla

    Nog even een krabbeltje van ons, de computer heeft enkele dagen buiten werking geweest i.v.m. een gemeen virus maar hij doet het gelukkig weer. Nog bedankt voor je kaartje (sorry een beetje laat ) Je hebt nu nog een paar uurtjes voor je vertrek, Heel veel succes gewenst met het pakken van al je begage en het afscheid nemen van alle mensen/vrienden, verder een hele goede reis en een heel warm welkom toegewenst op schiphol.

    Liefs van ons allemaal , Erica

  • 04 Augustus 2011 - 15:42

    Wilma:

    He Kar

    Ik hoop dat je een goede reis hebt.
    Wij kunnen er niet bijzijn als je thuiskomt maar je snapt dat we wel aan je zullen denken.
    Heel veel groetjes en welkom terug

  • 04 Augustus 2011 - 18:50

    Jan En Corrie Jager:

    Wij vonden het erg leuk om je reisverslagen te lezen. Een hele goede thuis reis toegewenst.

  • 04 Augustus 2011 - 19:18

    Eva:

    hoi meis, toch nog even via deze weg. op het laatste moment toch ook nog genieten van een walvis echt helemaal te gek. Kun je die ook afstrepen van de big five list. afscheid nemen is moeilijk maar je wordt zaterdag dag ook weer welkom geheten. Wij zijn er dan niet maar dat wist je al he? doe voorzichtig en blijf uit de buurt van bagagekarretjes. dikke knuf eva.

  • 05 Augustus 2011 - 06:53

    Ursula:

    Hoi Karmilla
    Goeie reis en tot zaterdag sta op je te wachten.
    Liefs Ursula

  • 05 Augustus 2011 - 07:25

    Yvonne:

    Hoi Karmilla, je reis zit erop. Het was een groot avontuur. Voor de thuisblijvers vele mooie verhalen om te lezen .Wil nu ook graag de foto's zien.Goede reis en tot zondag.

  • 05 Augustus 2011 - 07:37

    Karmilla:

    hoi allemaal.
    de reis zal vast goed gaan.
    bijna iedereen nu is weg is zo raar.
    deze morgen toen ik uit me kamer stapte 1 seconde wakker en toen stond er iemand al klaar om doei te zeggen lekker waker worden maar niet heus. de hele tijd huilen er is een student nog hier en die is zo sweet toen ik weer naar binnen liep gaf die zo big hug en wilde me niet los laten en ik moest niet huilen. zo sweet :D:D:D maar ik ga zo snel de laatste dingetjes inpaken en zien wat ik ga doen.

  • 05 Augustus 2011 - 08:13

    Felice:

    Afscheid nemen is gewoon (sorry voor de mensen die dit lezen en dit aanstootgevend vinden) kut! Succes daarmee en het inpakken natuurlijk.
    En een goede reis! Tot morgen!

  • 05 Augustus 2011 - 08:26

    Herman:

    ik pas me aan met de woorden zoals die van Felice. l tot zaterdag op Schiphol
    Een zeer goede reis gewenst ik weet hoe lang deze is.

  • 05 Augustus 2011 - 09:02

    Karmilla:

    hoi,
    het is idd kut!!!!!!!!
    Ik wil jullie wel waarschuwen ik denk dat ik de afrikaasne griep mee neem (heel besmetelijk) hele huis was ziek dus kan niet dat ik het niet ook krijg en ik stard al eenbeetje met me neus. hier 2 co-workers en 4 studenten. volgens mij. niet goed!!!
    dus wees niet geschokt als ik zien thuis kom. en jullie het ook worden(hopen we natuurlijk niet)

  • 05 Augustus 2011 - 10:25

    - 0 - Karin - :

    Felice heeft volkomen gelijk.
    ik kan het weten!
    maar voor jou zit het erin ,dat je de een of ander terug ziet wie weet !
    iK WIL JE EEN GOEDE REIS WENSEN !Tot over een etmaal . wat gaat alles tog snel! Groetje van je nieuwgierige Oma karin

  • 20 Oktober 2011 - 15:01

    Lia:

    Hoi KArmilla,

    Zo te lezen heb je een leuke tijd gehad in Zuid-Afrika!

    South African Tourism, het verkeersbureau voor Zuid-Afrika in Nederland, lanceert een community platform, waar Zuid-Afrikaanse locals en Nederlanders met elkaar in contact kunnen komen, inspiratie opdoen, maar ook nuttige tips & tricks over het land kunnen horen én zien! Je zou bijvoorbeeld foto's kunnen uploaden en tips kunnen geven over must sees. Het wordt een real time interactieve reisgids, gemaakt door locals en door reizigers die al in Zuid-Afrika zijn geweest.

    Op 25 oktober 2011 lanceert South African Tourism een grote campagne om de community bekend te maken. Wij geven jou exclusieve toegang om vanaf vandaag 19 oktober 2011 lid te worden van de bètaversie van de community op www.mijnzuidafrika.nl. Je kunt je Zuid-Afrika content (je blog, maar ook filmpjes, en foto’s) toevoegen aan de community, maar we zijn ook benieuwd naar jouw mening over de community dus stuur vooral je feedback naar information@southafrica.net.

    Laat zien hoe geweldig Zuid-Afrika is! Alvast bedankt voor je enthousiasme en moeite!

    Groeten,

    Namens het South African Tourism Team,
    Lia

    South African Tourism
    Jozef Israëlskade 48 A
    1072 SB Amsterdam
    information@southafrica.net

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Hermanus

Camphill

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2011

laatste weken

12 Juli 2011

Namibia!

21 Juni 2011

druk druk druk

10 Juni 2011

gewoon werken!!!

30 Mei 2011

half term weekend
Karmilla

Actief sinds 18 Dec. 2010
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 31816

Voorgaande reizen:

10 Juni 2013 - 15 Oktober 2013

Ghana

08 Januari 2011 - 05 Augustus 2011

Camphill

Landen bezocht: