vermaak me uitstekend - Reisverslag uit Accra, Ghana van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu vermaak me uitstekend - Reisverslag uit Accra, Ghana van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu

vermaak me uitstekend

Door: karmilla

Blijf op de hoogte en volg Karmilla

10 Juli 2013 | Ghana, Accra

Hallo Allemaal.

alles gaat heel goed. Er zijn nu 2 nederlandse vrijwillger sop de school.
die de gaberentaal behersen super fijn. ik vertaal voor hun het engels en hun voor mij gebarenaal.

Afgelopen zondag zijn we naar het zwembad geweest wat echt super fijn was. daar heb ik ook gunifowl gegeten dat smaakt een beetje als kip.
Ook was daar een gewoone douce dus heb ik mijn haren kunnen wassen met genoeg water.

In de familie hadden ze een puppy en die vond ik zo leuk dat ik daar de hele tijd mee rondliep. en toen ik gister thuis kwam uit school kwamen ze mij een hondje bregen en zeiden kijk we hebben een hond voor je gekocht. mijn baby heet salade:D

op de school waren de afgelopen dagen jongeren aan het oefen voor een dans copetitie echt super leuk om te zien:D

ik vermaak me hier uitstekend als ik niks te doen heb hang ik rond met de familie en dan kletsen we gezellig. of ik ga naar amanda en de nederlande vrijwillgers die wonen allemaal in het zelfde huis. Daar vind iki altijd wel iemand om mee te praten.

groetjes karmilla

  • 10 Juli 2013 - 16:53

    Karmilla Beekhuis:

    hi,
    ik wilde een filpje erbij plaatsen maar dat is niet gelukt dus heb ik wat foto's op de site gezet.
    groetjes karmilla

  • 10 Juli 2013 - 17:26

    Tineke:

    Hoi karmilla,

    Het is nog wat wennen op deze site hoe het werkt. Dan heb ik een reactie geschreven, wil ik even de foto's bekijken ...... dat is pech, reactie weg;)
    De puppy waar je mee op de foto staat is dat Salade? Arme meid, dat je zo je salades mist dat je je hondje er naar vernoemd.
    Hier gaat alles goed. Jan-Willem gaat per 1 september het huis uit. Samenwonen met Wytse in het het oude huis van Loes en André op de Finne. Supercool. Kan hij eindelijk z'n vleugels uitslaan.
    Anna is over naar 5 havo, superknap, vind ik.
    Willem-Jan heeft een kans op een baan bij een bedrijf in Stiens. Kan'ie voortaan op de fiets :) en heb ik de auto!!
    Met mij gaat alles goed, nog een paar weekjes werken en dan: vakantie!!! Yes!
    Veel liefs van ons allemaal, en het ga je goed.

  • 10 Juli 2013 - 21:48

    Marlies:

    Hoi Nichie
    Fijn om te lezen dat je het leuk hebt, jij past wel in die cultuur;)
    Ik ga zo nog even de foto's bekijken.
    veel liefs vanuit Boxtel XXX

  • 11 Juli 2013 - 03:19

    Eva:

    Hoi meis, geweldig hoor te lezen wat je allemaal geschreven hebt.
    Als jij je daar prima vermaakt. Gewoon blijven dan hoef jij als je thuis bent je kleine salade niet te missen.
    En ik kom je dan af en toe wel nederlandse salade brengen. Hihihi

    Weet jij het gebaren alfabet al ik ben een paar letters kwijt. Zoals de F Q R en de E en de S weet ik nooit te onthouden bij welke je duim nu zichbaar is en bij welke niet.

    Geniet maar weer lekker verder.
    Knuf kus eva

  • 11 Juli 2013 - 13:22

    Opa En Oma:

    hoi karmilla

    ben blij dat je het zo goed naar je zin hebt .
    ik bel je maar moet even mama bellen wat ik heb je nummer niet .
    groetjes van ons hier dikke kus

  • 18 Juli 2013 - 16:18

    Karmilla:

    hallo allemaal.


    ja ik mis de saldes zo erg maar ach maakt niet uit.



    ja ik kem het alfabet maar die is anders dan die in nederland.
    op youtube kna je het vinden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karmilla

Actief sinds 18 Dec. 2010
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 31825

Voorgaande reizen:

10 Juni 2013 - 15 Oktober 2013

Ghana

08 Januari 2011 - 05 Augustus 2011

Camphill

Landen bezocht: