wel de toerist uithangen - Reisverslag uit Accra, Ghana van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu wel de toerist uithangen - Reisverslag uit Accra, Ghana van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu

wel de toerist uithangen

Door: kasie

Blijf op de hoogte en volg Karmilla

22 Juli 2013 | Ghana, Accra

Hoi,

Afgelopen zaterdag hebben we wel een keer de toerist uitgehangen. Ik ben samen met Lisa, Vincent (vrijwilligers van de school), Sanne ( meisje die in Bolga werkt en woont), haar Ghanese zus en een vriendin met een taxi naar Paga gereden. Even opgepropt, maar ach, het was maar half uurtje rijden.
In Paga zijn we naar een krokodillenboerderij (crocodile farm) geweest en daar kon je op de foto met de krokodil. Ze voerden een levende kip, die je kon kopen, aan de krokodil. Daarna kregen we een rondleiding in een huis van een man. Het was een beetje een toeristisch dingetje.
Daarna zijn we doorgereden naar de grens van Burkina Faso waar we even snel mochten oversteken. Ik heb dus voor 5 minuten in Burkina geweest. Ik had niet eens paspoort bij me. :D
Daarna zijn we doorgereden naar een slavenkamp. Het wa echt heel apart om te zien hoe ze daar hebben geleefd.

Het was een super bijzondere dag.


Als het goed is heb ik iedereen die mij gesponsord heeft een kaart gestuurd. Ik hoop dat het ook aan is gekomen. Maar anders nog een keer op deze manier: super bedankt.

Groetjes Karmilla

  • 22 Juli 2013 - 15:48

    Jan En Corrie Jager:

    Vanmorgen de kaart ontvangen erg leuk om ons op deze manier te bedanken. Leuk om je verslag te lezen, wat maak jij veel mee om nooit te vergeten. Groetjes Jan en Corrie.

  • 23 Juli 2013 - 09:24

    Toke Bijsterbosch:

    Hoi Karmilla,
    Deze week heb ik je kaart ontvangen. Eeeeerg leuk om een kaart uit Gana te krijgen! Je berichtjes vind ik heel leuk om te lezen. Wat een andere wereld. Blijf maar sturen hoor die berichtjes! Geniet ervan en later horen we graag meer.
    Groetjes van Toke.

  • 25 Juli 2013 - 13:08

    Opa En Oma:

    hoi Karmilla
    ja we hebben je kaart gekregen allemaal . van ons allen bedankt daarvoor .
    groetjes van ons en van de buurtjes doeiiiiiiiiiiiiiiiiii

    ps bel van de week nog wel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karmilla

Actief sinds 18 Dec. 2010
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 31815

Voorgaande reizen:

10 Juni 2013 - 15 Oktober 2013

Ghana

08 Januari 2011 - 05 Augustus 2011

Camphill

Landen bezocht: