weeshuis - Reisverslag uit Accra, Ghana van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu weeshuis - Reisverslag uit Accra, Ghana van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu

weeshuis

Door: Karmilla

Blijf op de hoogte en volg Karmilla

01 Augustus 2013 | Ghana, Accra

Hoi,

Gisteren voor het eerst in het weeshuis gewerkt. het was echt superleuk. Eerst met de kinderen gaan kleuren (ja Felice, ik, en ze vonden het nog leuk ook). Daarna heb ik geholpen met het sorteren van de rijst.

Hier hebben ze ook weer bomen waar je heel fijn onder kunt zitten, want gisteren was het ineens een warme dag. Daar heb ik leuk met de kinderen gespeeld. Een van de kinderen was zo bang voor mij in de ochtend, ze wilde niet eens naar me kijken. In de middag raakte ik al haar arm aan zonder dat z moest huilen. Ze keek daarna wel naar haar arm of ze het weg wilde gooien. Maar eind van de dag kwam ze al naar me toe en raakte mijn handen aan, dus dat gaat helemaal goed komen.

's Middags kwamen er kinderen met klei aanzetten, dat blijkt daar gewoon te liggen. Het is het klei waar je potten enzo van kan maken. Dus hebben we daar leuk mee gespeeld.Dat was allemaal superleuk.

Maar de kinderen zijn allemaal zo dun. Ik vroeg hoe vaak ze aten. Ze eten nu maar een keer per dag rijst, want het eten raakt op en er is geen geld om mee te kopen. Zo erg om te horen.

Je begint nu na alles wat zo mooi is de andere kant van Ghana te zien en te horen. Sommige verhalen zijn echt verschrikkelijk.



Groetjes Karmilla

  • 01 Augustus 2013 - 17:02

    Felice:

    Ik heb nooit gezegd dat ze dat niet leuk zouden vinden! :o

  • 01 Augustus 2013 - 22:07

    Ursula:

    Fee ik denk dat ze bedoelt dat ze het kleuren van Karmilla leuk vonden hahaha

  • 01 Augustus 2013 - 22:11

    Ursula:

    Dit is het echte Afrika!!!

  • 07 Augustus 2013 - 12:09

    Karmilla:

    idd mama dat bedoelde ik.
    ze wilde allemaal mij mooie geweldige tekeingen hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karmilla

Actief sinds 18 Dec. 2010
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 31822

Voorgaande reizen:

10 Juni 2013 - 15 Oktober 2013

Ghana

08 Januari 2011 - 05 Augustus 2011

Camphill

Landen bezocht: