geen zin meer - Reisverslag uit Accra, Ghana van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu geen zin meer - Reisverslag uit Accra, Ghana van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu

geen zin meer

Blijf op de hoogte en volg Karmilla

07 Augustus 2013 | Ghana, Accra

Hallo allemaal,

Zaterdag ben ik naar BONGO geweest. Mariska iemand uit nederland heeft een stichting die samen werkt met nog een andere stichting, maar dat maakt even niet uit. Ze geven aan hele arme kinderen op zaterdag school, maar in die klas zit een autistisch jongetje en een jongetje met ADHD en die lopen zo ver achter dat ze vroegen of ik op zaterdag niet hun kan helpen met leren. zodat ze persoonlijke aandacht kunnen krijgen.
afgelopen zatedag heb ik alleen even gekeken en komende zaterdag ga ik proberen ze wat te leren.
Het leuke is we gaan er altijd op de moter naar toe. is echt een super mooie weg. DE moter vond ik eerst wat eng omdat je hier geen speciale kleding draagt en er veel gaten in de weg zitten. En ook nog mensen die achterlijk rijden. Maar deze mensen rijden super voorzichting als er blanken bij zijn.
Echt super leuk en mooi vind ik het nu.

Toen ik ´s avonds naar huis wilde kwam de taxichauffeur ook ineens op een moter. super grappig en wel fijn want hoefde ik niet te betalen. die avond nog naar Amanda gegaan om afscheid te nemen want die is afgelopen zondag vertroken.

Het weeshuis is wel super leuk beetje spelen met de de kinderen.

Gister werd het me allemaal even te veel. en had ik geen zin meer in afrika. maar na even met felice te hebben gebelt was het weer goed. En nu hou ik het wel nog 2 maaden vol.
ik had overal spierpijn mijn bed is zo dun dat het lijkt alsof ik op de grond lig en mijn bed moet ik altijd voor het slapen helemaal insect vrij maken, iedereen gaat naar huis, mijn e-reader is kapot en toen ging gister ook nog de oplader van me laptop kapot. de omschakelaar van mijn stroom in me kamer is vast gesmolten dus heb ik geen elektriciteit in me kamer. toen had ik er even geen zin meer in.
De planten worden zo groot dat ik bijna niet meer bij de wc kan komen, als het regend gaat die deur niet dicht dus moet ik een constuctie bedenken met een sjaal om het dicht te houden.

Maar vandaag dagje in bolga visum verlengen hoop dat het lukt.

Terwijl ik dit schrijf gebeuren er buiten vreemde dingen. een politie rijd 6 keer heen en weer met alarm aan. waarna er een optocht komt van het leger, politie, ambulance brandweer. zingen, dansen en spingen, half uit de auto hangend heel apart allemaal, geen idee waarom.

groetjes Karmilla

  • 07 Augustus 2013 - 13:09

    Yvonne Benne En Pauline :

    Lieve Karmilla,

    Wat een gedoe allemaal.. Het zit je even niet mee.
    Maar je bent een doorzetter en de laatste twee maanden zullen je dan ook zeker lukken.

    Wat ontzettend leuk dat je er met een motor naar toe gaat. Dat is natuurlijk weer een heel avontuur elke keer. En wat leuk dat je die twee Kinderen extra ondersteuning aanbiedt qua les geven.

    Succes nog even en geniet ervan, voordat je het weet zit je weer thuis.

    Liefs Yvonne, Benne en Pauline.

  • 07 Augustus 2013 - 13:36

    Karmilla:

    tnx,
    komt allrmaal wel weer goed.
    ga vast nog heel veel leuke dingen doen!

  • 08 Augustus 2013 - 12:14

    H.beekhuis:

    hoi Karmilla

    ben blij dat je het nu weer leuk heb .
    maar dat je het niet meer leuk had dat komt ook door de wisseling
    maar zet nu nog maar even door .maar we zijn in gedachten bij je .

    groetjes opa en oma en van alle buren

  • 08 Augustus 2013 - 12:30

    Herman:

    hoi Karmilla

    Ik zal ook maar eens reageren op jouw stukjes. Gewoon volhouden ,ik ken dat gevoel "midtime crisis" heb ik tijdens mijn uitzendingen ook gehad. Gaat weer SNEL over(meestal). maar het gaat over. En voor je laptop snoertje moet je gewoon een nieuwe halen zijn overal wel te koop alleen de oude meenemen zodat je weet dat de aansluiting de goede maat is. succes en tot aan de telefoon.

    groetjes en kusjes Herman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karmilla

Actief sinds 18 Dec. 2010
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 31817

Voorgaande reizen:

10 Juni 2013 - 15 Oktober 2013

Ghana

08 Januari 2011 - 05 Augustus 2011

Camphill

Landen bezocht: