leuke uitstapjes!!! - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu leuke uitstapjes!!! - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu

leuke uitstapjes!!!

Door: kasie

Blijf op de hoogte en volg Karmilla

09 Februari 2011 | Zuid-Afrika, Hermanus

Hoi!!!

Ik ben echt kapot, zo moe!!! Maar dat komt omdat we 8 februari naar Cape Town zijn geweest. Om te beginnen had ik maandag Ebby's nachtwacht en moest ik dinsdag weer vroeg beginnen.'s Middags in baking class een picknick voorbereid, daarna moest iedereen heel snel douchen, want om 17.uur zijn we vertrokkken naar Cape Town om een Shakespeare play te zien waar de jongens in mainleassen over hadden geleerd. Het was zo leuk, echt heel goed. Het ging over 2 vrouwen waarvan de vader wilde dat de oudste(slecht) eerst zou trouwen maar alle manen wilde alleen trouwen met de goede zus. En dan was er een leeuwentemmer die wel wilde trouwen met de 'bad sister'. En dan zo een heel verhaal, het was een buitenvoorstelling dus we hadden allemaal dekens enzo mee. Het was echt super gezellig. En Ebby was in de middag aangekomen (een maand te laat), maar hij was hier al eerder geweest dus alle boys kennen hem en waren helemaal gek, zo schattig. Ze waren er al dagen over aan het praten. Dus gister was echt een vreemde, maar hele leuke dag.

Zondag met de outing zijn we naar het strand geweest. HET WATER IS SUPER KOUD! En hier zeiden ze dat je er niet in kon zwemmen zo koud, maar ik vond het geweldig, en was bijna de hele tijd in het water. Fransika was ook in het water aan het zwemmen en dus hadden we Maggi een smsje gestuurd dat we het cloister record hadden verbroken, en nu wil zij het ook proberen. We waren met 8 boys en 3 co-workers. Dat is best weinig, maar Tjorven was de hele week ziek, dus hadden we de hele week te weinig co-workers, maar dat is allemaal goed gekomen.Op het strand was zo grappig, alle jongens waren zo aan het gillen voor het koude water. Sam, een andere co-worker, en ik lagen echt helemaal dubbel, want ik was vanuit het water aan het kijken. Alleen op het laast is Fransika een ring verloren in de zee, dat maakte het dan wel weer minder leuke dag, maar veder was het heel gezellig.

Ik moet weer gaan beginnen met werken. Doeiii!

  • 09 Februari 2011 - 12:01

    Pauline:

    Hè Karmilla, klinkt allemaal leuk.
    Mooi dat je het erg naar je zin hebt.
    Hoe gaat het verder met je ?
    Al een tijdje niet met je gesproken!!
    Heb je onze kaart nu al eens? Xx

  • 09 Februari 2011 - 12:22

    Wilma:

    Hoi leuk om weer wat te horen van je.
    Ik neem aan dat je voldaan moe was maar ja als ik ook zo lees heb je die dagen ook veel gedaan dan mag je ook moe zijn hoor.
    Hier is alles rustig dus vanuit hier kan ik je niets bijzonders melden.
    gr. uit ons koude winderig nederland

  • 09 Februari 2011 - 15:10

    Sabine:

    Leuk om te lezen dat je na al het harde weken ook een keer een leuk uitstapje kunt hebben met z´n alle..
    Ik lees wel weer dat je van alles mee maakt erg grappig..
    Maar fijn dat je het naar je zin hebt en ik zie wel weer 32 graden :-}hier begint het ook weer wat lekkerder weer te worden.. naja scheelt nog 20 graden met dat bij jou maar jaaa t wordt hier iig ook wat warmer..
    nou succes met werken!!!

    Dikke kus

  • 09 Februari 2011 - 17:56

    Eva:

    Hoi Meiske,
    Wat een waanzinnige belevenissen. Goed alles door sturen (je verhalen) naar Felice. We gaan boek/film maken hebben we afgesproken. Ik zie het al helemaal voor me, ook de spelers.
    Hier in Veghel gaat het ook goed, we zijn volop aan het bestuderen om ook naar Afrika te gaan. Niet naar het zuiden waar jij zit, maar meer in het noorden. Ik heb iets heel leuks gevonden in de Sahara. Hoe is het in middels met je lijf, ben je verbrande plekken kwijt of verbrand je nog steeds? Goed blijven smeren en een shirtje aan houden. Dikke knuffel van de 5Vees.

  • 09 Februari 2011 - 21:22

    Herman En Ursula:

    Hoi Karmilla
    Wat ben je een harde werker. Gelukkig staat er tegenover dat je ook veel leuke dingen mee maakt. Dat houd het mooi in evenwicht. Je ziet wel zodra je er iets nieuws op zet krijg je weer veel reacties iedereen zit volgens mij ook echt op de vervolg verhalen te wachten. Veel plezier en kusjes van ons

  • 10 Februari 2011 - 11:29

    Karmilla:

    hoi.
    het lijkt er wel op idd dat iedereen er op wacht. ik probeer zo veel mogelijk erop te zetten. Het is hier idd heel leuk alleen er zijn nieuwe dagstudenten en die vormen echt een gang en pesten een van de studenten uit het huis. En ze leren mensen die geen afrikaans kunnen veel scheldwoorden enzo. En luisteren niet naar co-workers. word wel zwaar maar wij gaan hun ook conseceties geven net als de boy's uit het huis. Dus word zwaar maar komt wel goed. ik denk laat ik dat soort dingen ook maar eens schrijven voor jullie dan word de film en de boek wat leuker.

    groetjes karmilla

  • 10 Februari 2011 - 13:19

    Karin:

    lekker,dat je zo moedig bent in het koude water.geniet maar van alle mooie dingen ,dan kun je de minder mooie ook aan Zo probeer ik tenminste te leven,en het gaat toch al heel lang goed zo!Vind je niet? Ik hoop voor jou dat de pesters in de gaten krijgen ,dat ze het voor zich zelf ook verpesten.Ik begrijp,dat er zo veel moois te beleven is
    ."Het leven op de aarde het duurt maar korte tijd.
    Beleef't in liefde en goedheid
    en niet in haat en strijd"".
    Misschien kun je hier iets mee
    ,groet o Karin

  • 11 Februari 2011 - 18:24

    Opa En Oma :

    leuk dat je het naar je zin hebt
    zo zie je nog eens wat van de wereld
    ik wil wel bij je komen maar dat gaat nu eenmaal niet maar ja jammer dan
    groetjes uit duiven opa en oma

    doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


  • 12 Februari 2011 - 09:11

    Pauline :

    Hè Karmilla, ik heb je kaartje ontvangen super leuk! Ik stuur je snel een kaartje!
    Hoop dat je hem nu sneller ontvangt!!
    Spreek je snel!!! Kus pauline

  • 12 Februari 2011 - 14:41

    Alfredo:

    Hoi Karmilla,

    echt leuk dat je van die uitstapjes maakt. Je redt je vast wel met die lastige jongens. Ik heb je kaart ook ontvangen, geeft niks van die zegels, lukt zo ook wel.
    Veel plezier en succes daar.

    Groetjes van Alfredo

  • 14 Februari 2011 - 14:59

    Opa En Oma:

    hoi meisje van ons bedankt voor je kaart heel leuk opa trok een lange neus naar je omdat je zei sorry opa
    maar . maar heel leuk hoor .
    groetjes hoor een dikke knuffel
    uit duiven doeiiiiiiiii

  • 14 Februari 2011 - 15:16

    Karin VdB:

    Hoi Karmilla,
    Leuk om je verhalen te lezen. Mooi dat je het zo naar je zin hebt!
    Groeten van Karin, Rob, Rick en Vera

  • 14 Februari 2011 - 15:43

    Felice:

    Ook ik heb je kaartje ontvangen. Dankjewel daarvoor! Het ziet er wel mooi uit daar. Heb je al meer foto's gemaakt?

  • 15 Februari 2011 - 11:28

    Karmilla:

    hoi.
    leuk dat iedereen zo snel dat kaartje heeft ontvangen is binnen een week.
    ik heb idd al veel foto's maar fe als je het wil zien moet je een keer entaishast zijn als ik je foto's wil laten zien als ik ergen ben geweest:D

    groetjes karmilla

  • 16 Februari 2011 - 14:17

    Ursula:

    Niet alleen Felice wil de foto's zien iedereen is benieuwd dus kom maar op met die foto's. HAHAHA
    groetjes vanaf mijn geweldige werkplek. Ursula

  • 24 Februari 2011 - 17:34

    Karin:

    Hallo,fijn voor jou,dat de zon weer scheint.ik wens je van harte ,dat de herfst ook nog mooie dagen heeft.Als het niet zo warm is,kun je soms ook leuke dingen doen.Ik hoop dat je veel ziet en beleefd.Kan ik weer meegenieten.Ik blijf nieuwsgierig.
    dag en tot een volgende keer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Hermanus

Camphill

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2011

laatste weken

12 Juli 2011

Namibia!

21 Juni 2011

druk druk druk

10 Juni 2011

gewoon werken!!!

30 Mei 2011

half term weekend
Karmilla

Actief sinds 18 Dec. 2010
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 31819

Voorgaande reizen:

10 Juni 2013 - 15 Oktober 2013

Ghana

08 Januari 2011 - 05 Augustus 2011

Camphill

Landen bezocht: