gewoon werken - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu gewoon werken - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu

gewoon werken

Door: kasie

Blijf op de hoogte en volg Karmilla

18 Februari 2011 | Zuid-Afrika, Hermanus

Hallo.

Hier was het een paar dagen slecht weer. Wel warm, maar veel regen. Zondag waren we wezen vissen, de eerste 10 minuten had Ebbi een vis gevangen en de volgende 2 uren niks. We hebben verder niks meer gevangen. Ik en nog een paar andere die geen zin hadden om ook te vissen, hebben lekker in de zon gelegen en kijken naar de anderen. Verder eigrnlijk de dagelijkse dingen gedaan. Er was in huis deze dagen niet zo'n hele goede sfeer, veel ruzie en dus druk voor ons, co-workers. Maandagavond met een paar anderen buiten gezeten, rondhangen nadat we vrij hadden. Morgen is mijn offday. Ik denk dat ik niet zo veel ga doen. En volgende week begint halfterm en dan ben ik alleen met 1 van de studenten, de rest gaat naar huis en de co-workers gaan de tablemountain beklimmen. Ik denk dat het wel een leuk weekend wordt. Diegene met wie ik hier ben, is het al helemaal aan het plannen voor bijbelsupper en de film die die wil kijken.
Ik meld het hier wel weer als er weer iets gebeurt.

groetjes karmilla

  • 18 Februari 2011 - 15:59

    Yvonne:

    hoi karmilla, leuk om weer iets van je telezen. Het mooie weer lokt mij ook wel. veel groetjes yvonne

  • 18 Februari 2011 - 18:14

    Eva:

    Hoi meiske,
    Bedank voor je kaart. Volgens mij ben jij inmiddels zo bruin (dat ben jij toch op de foto met dat witte hoedje), dan is een regenbui wel even een goed moment om je huid te laten rusten. Verbranden zul je nu toch niet meer of wel? Hoe komt het dat er nieuwe studenten bij jullie in huis zijn gekomen? Hopelijk hebben jullie de verpesters vlug in toom. Ik ben erg benieuwd hoe jullie dat gaan aanpakken. Heel veel succes de komende tijd. Ik heb het momenteel op school heel rustig want van de 29 kleuters zijn er nog 13 over de rest is allemaal heel erg ziek. Buikgriep/hoge koorts, hopelijk gaat het mijn deurtje voorbij. Hoe is het daar met ziektes?
    Marinka heeft zondag helaas niet gewonnen met de dans wedstrijd, maar ze hebben met z'n vijfjes wel veel lol gehad en veel ervaring opgedaan. Oke meiske dit was het weer even tot over een dag of 167 dikke knuffel van uit Veghel van de 5 Vees.

  • 18 Februari 2011 - 19:31

    Karmilla:

    hoi
    tuurlijk ben ik dat :D nee maarf zo bruin ben ik nog niet hoor:D en verbranden valt de laatste paar weken wel mee idd. jammer van marinka maar tog leuk dat jullie zo lol hebben gehad. ziekte hier valt wel mee er is af en toe wel eens iemand ziek maar dat is overal gewoon net als in nederland de griep ofzo. maar niet zo erg als in je klas.

    groetjes karmilla

  • 19 Februari 2011 - 10:19

    Wilma:

    He Kar leuk om weer wat te lezen over je belevenissen.
    Nog bedankt voor de kaart.
    Oja de jongens vroegen zich af waarom je wel met haaien zou durfen zwemmen maar niet tussen de kippen durft te lopen hahaha. Alles goed hier hoor.
    heel veel lieve groetjes van ons 4tjes

  • 19 Februari 2011 - 11:25

    Karmilla:

    hoi
    vertel ze maar dat haaien veel minder eng zijn dan kippen :D ik hoop dat het haaienduiken gaat lukken:p het duiken op zich lijkt me enger dan de haaien :D
    groetjes karmilla

  • 21 Februari 2011 - 16:22

    Opa En Oma:

    hoi karmilla hoe is die daar .
    fijn dat het goed gaat daar maar waarom die ruzie niet met jou toch
    zo ja even uit praten dan komt het wel weeer goed hier alles goed zaterdag gaan we naar jou vader en moeder groetje en een dikke knuffel
    doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    opa en oma

  • 23 Februari 2011 - 17:24

    Ursula:

    Ik wil je even melden dat het hier voor de verandering sneeuwt.
    Groetjes uit een wit Fryslân

  • 24 Februari 2011 - 12:58

    Karmila:

    hai!!
    wat leuk dat het weer sneeuwt!
    hier is het nu weer mooi weer:P
    volgende week bengint hier officeel de herfst:S

    groetjes karmilla

  • 25 Februari 2011 - 15:25

    Ursula:

    Gelukkig is de sneeuw weer weg hopelijk voorgoed dit jaar. Wordt het veel kouder als het herfst is bij jou? tot gauw ben aan het werk en ga straks wokken doei. Ursula

  • 26 Februari 2011 - 12:10

    Lidy:

    Hee hallo Kar,

    Leuk die verhalen van jou! Lastig dat er wel ruzie is zo nu en dan! Ik hoop dat je dat allemaal goed op kunt lossen maar je staat er niet alleen voor toch? Ik heb het idee dat je daar superveel leert. Als je straks terug bent kun je meteen een leuke baan zoeken met al die ervaring.
    Geniet maar lekker van het mooie weer daar, hier is het weer eens koud en nat!

    groetjes van Lidy


  • 27 Februari 2011 - 10:42

    Marlies:

    hallo karmilla,
    sorry we hebben het een beetje laten afweten. maar je kent ons..... altijd druk. slechte smoes;) we gaan straks naar de brabantsekampioenschappen. Madelief zegt dat ze het niet spannend vindt maar ik denk dat ze straks toch even de bibbers krijgt(meestal als ik haar haarmoet doen). Sabine heeft een leuke stage plek op haar oude school. Donna is druk met school en vriendje en Jazzmin is vandaag repeteren voor de uitvoering van school. jazusterneezuster. Harry was even ziek, ook griep, maar werkt gewoon door. En met mij........gaat het ook goed. Ik ben aan vakantie toe, weer even niet moeten. ik ga geen carnaval vieren dit jaar. ik ga gezellig bij je mama logeren. je bent zo weer een heel groot deel op de hoogte. liefs vanuit boxtel doei!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Hermanus

Camphill

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2011

laatste weken

12 Juli 2011

Namibia!

21 Juni 2011

druk druk druk

10 Juni 2011

gewoon werken!!!

30 Mei 2011

half term weekend
Karmilla

Actief sinds 18 Dec. 2010
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 31812

Voorgaande reizen:

10 Juni 2013 - 15 Oktober 2013

Ghana

08 Januari 2011 - 05 Augustus 2011

Camphill

Landen bezocht: