half term - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu half term - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu

half term

Door: kasie

Blijf op de hoogte en volg Karmilla

27 Februari 2011 | Zuid-Afrika, Hermanus

hoi allemaal.
Donderdag was half term gestart. Dat houd in dat iedereen voor het weekend naar huis gaat.'s Ochtends beginnen met alles schoonmaken en dan rond half 12 waren de eersten vertrokken. Alleen een jongen bleef hier omdat het te duur en te ver is voor 3 dagen. Ik had gezegd dat ik wel wilde blijven om dit weekend te werken. Donderdag was Ebbi meegereden naar Cape Town en bleef daar een nachtje. Op vrijdag gingen Fran, Fransika, Tjorven en Maggie naar Cape Town om de table mountain te beklimmen. Ik ben vrijdag met James naar de stad geweest. Ik had vervoer gevraagd donderdag, maar vrijdag toen we stonden te wachten was er natuurlijk geen vervoer. John Moore was daar en die belde 5 minuten later naar ons huis dat hij ons wel wilde brengen. Het was heel gezellig in de stad. Ik sleepte James alleen wat veel winkels in. En hij wil altijd iedereen de boks geven en roept dan 'mij fands' (mijn vriend). Veel mensen kennen hem daar wel, maar er was een vrouw die vroeg of hij mijn broertje was.:P Dus ik het uitleggen en toen ze weg liep zei ze 'shame, zo dom'! We moesten ook nog fruit en groente kopen voor het huis, omdat de huisvader naar Zimbabwe was voor het weendend.
Vrijdag is het altijd movie avond, dus hebben we een film gekenen. En toen die jongen naar bed was, heb ik nog een film gekeken die ik in de stad had gekocht. Want we hadden de tv maar niet terug gebracht dit weekend, pas vandaag, zodat we ook een keer tv kunnen kijken hier. Dat mis ik echt wel.:D Verder hebben we nog gezwommen en een puzzel gemaakt, gewandeld dat soort dingen. En natuurlijk bijbelsupper op zaterdag avond! Met tunaspread, eggsspread en avospread !!!! en choclate cake. Maar het was een gezellig weekend.
Vandaag is iedereen weer terug en dat is meteen weer chaos en ruzie!!!!!!

groetjes karmilla

  • 27 Februari 2011 - 19:32

    Felice & Alfredo:

    Ha! Ook eens eerst! =D

  • 27 Februari 2011 - 20:01

    Herman:

    hoi karmilla

    weer niet de eerste die reageerd op jouw stukje. maar ik ben wel de eerste die jouw weer ziet op 5 april. succes daar en tot over een paar weken

  • 28 Februari 2011 - 07:29

    Ursula:

    Hoi Lieverd
    weer aan het werk, maar een beetje druk. tot de volgende keer doei kusje Ursula

  • 28 Februari 2011 - 13:16

    Opa En Oma:

    hoi karmilla hoe is die ik lees dat je fijn weekend gehad hebt fijn zo zie je nog eens iets ik ben dan niet de eerste maar ook niet de laatste he
    groetjes oma

  • 28 Februari 2011 - 21:32

    Arie:

    ik ben blij gat je het naar je zin hebt want dat is erg belangrijk als je iets doet. je praat straks iedereen onder tafel met je engels en dan moet ik je nog bijbenen. ik moet nog steeds denken als ik wat zeg bij jou gaat het straks spontaan.geniet van deze tijd en veel geluk voor de rest van de tijd
    groeten arie en bedank voor de kaart

  • 02 Maart 2011 - 07:18

    Elisa:

    Hoi Karmil, zo te lezen heb je het erg naar je zin. Ik hoop dat het zo blijft en ik hoop je ook snel weer te zien. Dikke knuf en kus van Elisa.

  • 02 Maart 2011 - 07:25

    Eva:

    Hoi meiske, gelukkig is de griep voor het grootste gedeelte uit mijn lijf. Wel vervelend als je gloeiend heet ben en toch bibbert van de kou. Kun jij misschien een beetje zonnestralen naar Veghel sturen? Vandaag moeten wij weer naar het stembureau, hoe heb jij dat geregeld? Fijn dat je in april bezoek uit Nederland krijgt, heb je al een beetje gepland wat je je vader allemaal wilt laten zien, of moet jij dan gewoon werken?
    Nu ga ik naar Nieuwland. Dikke kus van Eva en de andere 4vees.

  • 02 Maart 2011 - 11:35

    Karmilla:

    hoi.
    het si hier nu wel heel druk maar blijft leuk ookal is het niet altijd even gezellig in huis. ik heb in april 4 weken vakantie. dus papa en ik gaan veel doen. tabel moantain, haaien duikenn, capetown in. en verder weet ik het nog niet moet nog even bekijken. gister had je wel iest van de warmte mogen hebben eva het was hier bloed heet echt heel heet. maar ja heb het overleefd:D morgen middagh begind mijn weekend off omdat ik halfterm had gewerkt wel lekker. ben nu heel moe van het weer van het werken hier maar het blijft heel leerzaam en leuk om te doen.

    groetjes karmilla

  • 09 Maart 2011 - 21:12

    Marlies:

    Hallo
    Wat leuk jou op een foto te zien!!!
    Madelief is 2de van Brabant geworden, maar dat had ze jou volgens mij al gemsnd, toch?
    doei Marlies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Hermanus

Camphill

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2011

laatste weken

12 Juli 2011

Namibia!

21 Juni 2011

druk druk druk

10 Juni 2011

gewoon werken!!!

30 Mei 2011

half term weekend
Karmilla

Actief sinds 18 Dec. 2010
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 31813

Voorgaande reizen:

10 Juni 2013 - 15 Oktober 2013

Ghana

08 Januari 2011 - 05 Augustus 2011

Camphill

Landen bezocht: