mijn half term - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu mijn half term - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu

mijn half term

Door: kasie

Blijf op de hoogte en volg Karmilla

06 Maart 2011 | Zuid-Afrika, Hermanus

hoi allemaal!

Zoals jullie in het vorige verslag hebben kunnen lezen, heb ik in half term gewerkt. :D Daardoor kon ik een ander weekend vrij krijgen. En omdat een van de co-worker bijna weg gaat, moest ik dit afgelopen weekend vrij nemen. Dat begon vanaf donderdag na de lunch tot vandaag begin van de outing. De dagen na de half term waren best wel heel druk en zwaar. Dus het was wel heel lekker om vrij te zijn nu. Donderdag heb ik lekker veel geslapen en rondgehangen bij de pool. Vrijdag had Franziska ook vrij en zijn we naar de stad geweest. We vertrokken kwart voor 12 uit huis. En we hadden gezegd dat we wel gingen kijken voor een kadootje voor iemand wie zaterdag jarig was, alleen het vrijdagavond vierde. We hadden tot 5 uur voor we werden opgehaald, dus we dachten we kunnen lekker relaxen en hebben heel veel tijd, maar we hebben de hele tijd gezocht naar een cadeau. Dat was zo moeilijk. Maar we vonden een audioboek van the Lion King. Hij was zo blij 's avonds dat die haast stopte met ademen en dan maakt het het werk helemaal goed dat we zo lang hebben gezocht naar het goede cadeau. We waren pas kwart over 6 terug, want we moesten wachten op pizza's, want dat zouden we eten die avond. Maar ik was nog niet echt uitgerust dus de volgende dag heb ik maar tot 3 uur in bed liggen lezen, slapen, dan weer lezen en weer slapen. Na 3 uur dacht ik: toch maar eens naar buiten. Het was superwarm, dus dan maar de hele dag verder bij de pool ligen. Tot 6 uur.
Bij de pool was Samantha en die nodigde me uit om savonds naar haar huis te komen voor supper. Jessica en nog een paar anderen waren daar ook. Het was supergezellig. Er kwamen later, toen de rest vrij was, nog een paar anderen uit ons huis. We zaten buiten en er was een geluid, heel luid, iedereen dacht dat het een dier wan, en riep: "Fuck off, stupid baboon!", en gooide met dingen naar de boom etc.. Bleken het eikels te zijn die eruit vielen, zo grappig.(De baboons probeerden de avond daarvoor alle deuren te openen in dat huis.)
Vandaag begonnen voor de outing. Eerst zouden we ergens afgezet worden met de bus en dan naar de stad wandelen, alleen de bus was kapot dus zouden we lopen naar Sonbaai , daar eten en terug wandelen. En misschien een stukje gebracht worden. Ferdi reed de hele tijd met zijn bakkie om ons heen en eindelijk zouden we instappen bleek zijn wiel heel zacht te zijn. Dus later zou die dan terugkomen, maar omdat iedereen zo aan het zeuren was had die er geen zin meer in dus moesten we alles lopen. Het was een lange wandeling maar was wel gezellig. Alleen iedereen was supermoe na die tijd. We hebben lekker rustig aan gedaan de rest van de avond.

groetjes karmilla

  • 07 Maart 2011 - 11:06

    Ursula:

    Hoi Karmilla
    Heb even pauze en dacht even kijken of er nog wat nieuws staat. Leuk en een heel verhaal. Het is druk op het werk dus ik moet zo weer aan de slag. Dag lieverd kuje Ursula

  • 09 Maart 2011 - 21:06

    Marlies:

    Hoi Karmilla,
    Ik ben bij je ouders op visite. Blijf twee nachtjes slapen. Een beetje raar dat ik alleen met je ouders ben. Madelief is op vakantie met een vriendinnetje. Jazzmin, Donna en Sabine zijn aan het bijkomen van de carnaval. En morgen gaan Donna en Sabine naar Londen. Kadootje voor Karima.
    Nou ja en jullie jij en Felice zijn er ook niet, dus een mini pyamaparty hahaha
    Doei kus van Marlies

  • 10 Maart 2011 - 09:33

    Wilma:

    Leuk weer wat te lezen van je.
    Ben blij dat je het zo naar je zin hebt. Heb weinig te melden vanuit hier dus houden we het maar hierop vandaag volgende keer beter hahaha groetjes

  • 10 Maart 2011 - 11:25

    Karmilla:

    hoi marlies
    idd raar zo met zijn 3tjes bij ons in huis:P maar geniet van je rust :D:P
    groetjes karmilla

    hier is de herft nu begonnen. regend de hele dag al even afwachten wat ik vamiddag kan doen als we niet naar buiten kunnen:S:P

    gister was hier echt een hoop drama maar is nu allemaal opgelost en iedereen is weer blijd:D:D:D

  • 10 Maart 2011 - 14:56

    Opa En Oma:

    leuk dat je het zo leuk doet daar
    maar je blijft dar toch niet he .
    grapje ha ha

  • 10 Maart 2011 - 20:07

    Karmilla:

    hoi.
    ik kom wel terug hoor :D
    vandaag was zo leuk iemand vertelde ons dat we een korte meeting hadden omdat een van de co-workers weg gaat. Dat we om half 9 allemaal moesten zijn. dus wij allemaal naar boven stond daar een tavel met allemaal verschillend ijs en aardbeien en alles zo lief. ze wilde ons verassen en wat zeggen tegen iedereen was echt heel leuk :D

    groetjes karmilla

  • 11 Maart 2011 - 10:24

    Herman:

    lekker ijs
    en wat betreft die regen je moet zorgen dat wanneer ik kom deze weer weg is want regen hebben we hier wel genoeg.
    verder alles goed daar ik heb er veel zin. en gelukkig dat je terug komt hoor.

  • 12 Maart 2011 - 19:49

    Eva:

    Hoi meis, we zijn vandaag weer terug gekomen uit Duitsland. Hanne en Harri gaan verhuizen, dus wij Gerard, Marinka, Elisa, Karin en ik hebben Hanne mee geholpen met spullen inpakken. Ze hebben zoveel boeken, Hanne wist niet waar ze beginnen moest. Het was er super mooi weer en we zijn daar lekker in het bos gaan dwalen. Wel gek hoor waarschijnlijk voor de laatste keer in Valbert.
    Weer een beetje afscheid nemen van een stukje jeugd. Als je in Afrika zou willen blijven kom ik je wel regelmatig opzoeken hoor. Af en toe in de zomervakantie komen werken, lijkt me wel wat. Geniet maar weer lekker en tot over een maand of 5. Dikke knuf vanuit Veghel van de 5vees.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Hermanus

Camphill

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2011

laatste weken

12 Juli 2011

Namibia!

21 Juni 2011

druk druk druk

10 Juni 2011

gewoon werken!!!

30 Mei 2011

half term weekend
Karmilla

Actief sinds 18 Dec. 2010
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 31820

Voorgaande reizen:

10 Juni 2013 - 15 Oktober 2013

Ghana

08 Januari 2011 - 05 Augustus 2011

Camphill

Landen bezocht: