mijn week - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu mijn week - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu

mijn week

Door: kasie

Blijf op de hoogte en volg Karmilla

15 Maart 2011 | Zuid-Afrika, Hermanus

Hallo,

We hadden vorige week zo veel drama in huis. Het was supervermoeiend, maar heel leerzaam.:s:D. Toch blijft ik het hier naar mijn zin hebben hoor. :D
Na zo'n week was er een van de co-workers die had gepland om wat liefs te doen voor iedereen. Ze had allemaal ijs en aardbeien en dingen gehaald, en allemaal lieve dingen gezegd tegen iedreeen. Zo maakt het dat toch weer een hele leuke week van.

Zaterdag zijn we 's avonds wezen stappen. Eerst naar Cubanaa en daarna naar Bojungel. Het was supergezellig, alleen de muziek was echt slecht. Ze hadden een kleine playlist in allebei dezelfde en dat draaiden ze dan achter elkaar. Maar we waren daar omdat een van de co-workers weg gaat morgen(16-3) We waren met een hele groep, echt gezellig. Alleen zondag moesten we bijna allemaal gewoon werken om 8 uur 's ochtens, supervermoeiend. Maar dat was oke want we zijn, omdat Maggie mocht kiezen voor de outhing, naar het strand geweest. Dat was superleuk en relaxed.
's Avonds was er een co-workermaaltijd boven.

Maandagavond hebben we een kleine goodbye party gehad. En dat was supermooi. Iedereen moest wat zeggen en er waren cadeau's. We hadden dit op maandag want vandaag was er iemand jarig waarvoor we een bbq hadden, en dat is de sfeer zo anders dat het niet op dezelfde dag kan. Morgen gaat ze echt weg. Het zal wel heel raar zijn. We zijn echt een grote familie. Wanneer er iemand weggaat is zo raar. En we moesten alle schema's veranderen in de meeting van vandaag. Dus heb ik nu op maandag vrij en niet meer op zaterdag.Dus dat word van nu af aan schoonmaken en bijbelsupper:D

groetjes karmilla


  • 15 Maart 2011 - 20:10

    Eva:

    Hoi meis, Wat goed van je om de vervelende dingen die er gebeuren toch positief te blijven benaderen en vol te houden dat je het naar je zin hebt. Maar ja je hebt ook veel afwisseling met veel leuke feestjes tussendoor. Blijf je wel contact houden met de mensen die afscheid nemen van DE FAMILIE? Nog even volhouden en dan heb je andere afleiding.
    Krijgen jullie ook mee van wat er in Japan gebeurt? Succes en sterkte dikke knuffel van de 5 vees.

  • 15 Maart 2011 - 20:19

    Karmilla:

    hoi,
    ja we krijgen dat in japan wel een beetje mee iedereen leest het op internet in zijn eingen taal dus iedereen heeft andete verhalen zodat we er over kunnen praaten een klein beetje :P maar we krijgen niet alles mee en we weten hetg pas veel later ik zag dat er in nederland zo veel over op tv was enzo dat het dat veel hefftig lijkt dat het voor mij eerst voor kwam toen ik het las.
    maar ja ik probeer het zo goe mogelijk te volgen allemaal.

    groetjes karmilla

  • 16 Maart 2011 - 07:59

    Ursula:

    Het is nog net geen 9 uur dus kan ik even wat schrijven. Heb je nog wel de vrijdagavond vrij of moeten we ook een andere beldag afspreken? Sterkte en succes met alles. Veel liefs en groetjes van je moeder. Doei.

  • 16 Maart 2011 - 11:27

    Karmilla:

    hoi.
    ik heb de vrijdag avond nog wel vrij:P maar dit is maar voor iets van 2 weken. want dan begiknd te vakantie en dan worden alle roosters verandert dus mischien na de vakantie is dat ook anders :D maar dat hoor je dan wel weer.
    groetjes karmilla

  • 17 Maart 2011 - 15:43

    OPA EN OMA:

    hoi Karmilla
    hoe is die daar leuk heb ik begrepen
    maar er zijn ook wel eens minder leuke dingen heb ik begrepen maar ja dat is niet anders dat hoort er ook bij toch maar leuk om toch allemaal te horen en lezen bedankt er voor . hier is ook alles oke groetjes en een knuffel van ons doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 18 Maart 2011 - 08:01

    Herman:

    hoi karmilla

    ik heb niets toe te voegen. ik wil je alleen maar laten weten dat ik de stukjes met veel plezier lees.

    groetjes en kusjes

  • 21 Maart 2011 - 20:35

    Arie:

    hoe is het met je (ik bedoel lichamelijk) want de rest kan ik lezen.
    ik ben blij dat je het naar je zin hebt en ik ben nog steeds jaloers op je.vind je het goed dat ik aan papa vraag om je email adres want dat ben ik kwijt.

  • 22 Maart 2011 - 11:26

    Karmilla:

    hoi.
    lichaamelijk gaat het ook goed soms wat spierpijn maar dat komt omdat ik niks gewent ben:D schrijf in me nieuwe verhaal wel hoe het komt.
    en tuurlijk is het goed als je mijn email adres vraagt. maar ik kan het je ook geven hoor. (gniffel_gniffel@hotmail.com) ik weet dat het niet goed is op internet te zetten maar als iemand wil kunnen ze het tog wel vinden.

    groetjes karmilla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Hermanus

Camphill

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2011

laatste weken

12 Juli 2011

Namibia!

21 Juni 2011

druk druk druk

10 Juni 2011

gewoon werken!!!

30 Mei 2011

half term weekend
Karmilla

Actief sinds 18 Dec. 2010
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 31817

Voorgaande reizen:

10 Juni 2013 - 15 Oktober 2013

Ghana

08 Januari 2011 - 05 Augustus 2011

Camphill

Landen bezocht: