dingen gedaan - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu dingen gedaan - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu

dingen gedaan

Door: kasie

Blijf op de hoogte en volg Karmilla

22 Maart 2011 | Zuid-Afrika, Hermanus

Hallo!

Hier gaat alles nog steeds goed met mij. In het huis gaat het nu ook goed. Er is heel veel gebeurd, wat niet op internet geplaatst kan worden. Als iemand het wil weten kun je me mailen en misschien vertel ik het dan wel. Maar de 2 studenten die op een slechte manier aandacht vragen, zijn nu naar huis, dus het is heel rustig op het moment.

Ik had de vorige keer geschreven dat mijn off-day gaat veranderen, maar omdat ik anders de afgelopen week geen vrij had, had ik zaterdag vrij. Ik heb de hele dag bij het zwembad gelegen. Dat was superfijn.
Zondag zijn we naar town gelopen over de elefantpad, het was supermooi en op de mountain dat je de stad kan zien, hebben we gegeten. Maandag had ik dan weer vrij maar omdat het een nationale feestdag was had iedereen vrij en besloten ze naar het strand te gaan. Het strand laat ik me niet afnemen, dus waren we daar, superleuk en gezellig. Veel in het ijskoude water waardoor de spieren in mijn bovenbenen, die al wat gespannen waren door het koude water, bevroren en pijn deden. Dat was niet normaal. Maar dat is nu weer goed hoor. Ze hielden een zandkastelenwedstijd, supergrappig om naar te kijken. Ik heb echt van m'n vrije dag genoten, ookal was het samen met de rest.

Het is allemaal wel heel raar nu die andere co-worker weg is. Maar er is nu een nieuwe vrouw die wil kijken hoe je omgaat met de jongens, want zij wil een huis openen voor (slechtopgevoede) jongens. Ik ben er nog niet helemaal achter wat haar taken in het huis worden, maar vandaag hebben we haar een rondleiding gegeven. En ze was ook mee naar het strand. Ik had al een klein beetje tegen haar gepraat, en toen ze vroeg of ik ook uit New York kwam, dus mijn Engels is zo slecht niet meer. :D
Ik denk dat ze, nu ik meer gepraat heb, wel doorheeft dat mijn Engels niet zo goed is, maar toch. Het was wel leuk.

groetjes karmilla

  • 22 Maart 2011 - 11:56

    Eva:

    Hoi meis,
    Het klinkt wel spannend en mysterieus.
    Het olifantenpad heet zo omdat er ook olifanten lopen???? Als dat zo is zou ik dat ook graag eens willen beleven en dan ook op een afstand naar de olifanten in het wild kijken. Je bent wel een enorme bofkont dat je op je vrije dagen lekker kan genieten van het zonnetje en zee -of zwembadwater. Nou ik geniet nu ook volop van het zonnetje. Ik ben veel buiten bezig met het opkweken van allerlei plantjes. Nog even en ik heb net zulke groene vingers als je moeder.
    De dagen vliegen volgens mij wel voorbij, of niet???
    Dikke knuffel van Eva en Elisa (ze is net even thuis om d'r boterhammen te eten en dan gaat ze weer naar school).

  • 22 Maart 2011 - 12:43

    Opa En Oma:

    hoi Karmilla
    alles gaat goed daar heb ik begrepen
    hier ook ben dan maar blij dat die jongers weg zijn .wat verpesten de sweer dan .is jou mail no het zelde als thuis . groetjes oma doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 22 Maart 2011 - 19:54

    Karmilla:

    hoi.
    er lopen geen olifantend rond geen idee waarom het zo heet maar ja ik heb de naam ook niet bedacht.
    Ik vind het niet leuk dat de jongens weg zijn want je wil ze kunnen helpen en als dat niet lukt en ze daarom voor een lange tijd weg moeten is niet leuk en maakt te zweer er ook niet beter op. je wil toch met iedereen een leuke tijd hebben en niet dat er mensen weg moeten om een leuke tijd te hebben. maar ja ik geniet nog steeds van mijn tijd hier.

    groetjes karmilla


  • 22 Maart 2011 - 20:23

    Ursula:

    Hoi Lieverd
    Wat heb je weer een mooi verhaal geschreven. Herman kijkt er ook echt naar uit dat hij dit ook allemaal kan zien en meemaken. Ik wacht thuis wel de verhalen af. Werkse verder deze week. groetjes en kusjes van Ursula

  • 23 Maart 2011 - 11:46

    Karin ,oma Van Kar:

    Dat je voor amerikaanse aangezien werd moet je wel heel erg gestreelt hebben zoiets is goed voor je selfbewustzijn

  • 23 Maart 2011 - 16:48

    Lidy:

    Hee hallo Kar!

    jammer zeg dat niet alles geplaatst mag worden op internet. Worden jouw verhalen gelezen daar? Het maakt me natuurlijk heel nieuwsgierig maar gelukkig weet jouw moeder alles wel en kan ze het mij lekker vertellen! haha!
    Het lijkt me echt super voor je dat papa bijna komt. Dat wordt vast heel erg gezellig allemaal. geniet er maar lekker van en ik blijf je verhalen lezen.

    groetjes van Lidy

  • 24 Maart 2011 - 11:53

    Karmilla:

    hoi.
    Het word niet gelezen maar ik vind dat je ook niet alles kan plaatsen eingelijk mag je het volgens mij niet eens vertelen allemaal zonder dat het iemand van hier is maar dat maakt niet uit (doe ik wel) en idd mama weet eingelijk alles dus je hoord het van zelf wel:D Papa en ik gaan allemala leuke dingen doen. papa je kan gewoon in ons huis slapen ik kijk wel in welke kamer :P maar ik hoorde dat de olifantepark ding heel leuk schijnt te zijn alleen moeten we daar wel een paar dagen voor uitrekken wnat je kan er niet in een dag heen en weer rijden(ze zeggen dat er heel veel leuek stadjes zijn onderweg) ik krijg hier een rijsboek die we kunnen lenen ik zal vanavond even om vragen kan ik het alvast door lezen.

  • 27 Maart 2011 - 07:49

    Eva:

    Hoi meis,
    Wat heb ik een zin om met Herman mee te gaan. Ik denk dat ik maar ga sparen voor een geweldige vakantie met het hele gezin naar Hermanus. Of toch maar weer naar Indonesië. Geef mij maar een goede raad. Wij gaan nu lekker buiten honkballen, groetjes en een dikke knuf vanuit het zonovergoten Veghel.

  • 27 Maart 2011 - 18:00

    Geartsje:

    Hallo Karmilla, het is al een poosje geleden dat je iets van ons hebt gehoord. Je hebt leuke verslagen ,en tussen de regels door zie je er naar uit dat Herman bij je komt.
    Hier is alles goed, en we hebben mooi weer.
    Groetjes van de buren.

  • 27 Maart 2011 - 18:59

    Karmilla:

    hai.
    het is zekker heel leuk hier kan je aan raden naar afrika te komen maar als ik jou was zou ik in de walvistijd komen heb zo veel over gehoord. hoe geweldig dat is. Hermanus veder is maar heel klein en niet zo bizonder dan zou ik toch meer naar een andere plek gaan om echt vakantie te vieren :D
    en ik vind het idd heel leuk dat papa gaat komen.

    groetjes karmilla

  • 01 April 2011 - 13:22

    Ursula:



    Nog een paar dagen en dan mag je de aanwezigheid van Herman van mij lenen. Doei Ursula

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Hermanus

Camphill

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2011

laatste weken

12 Juli 2011

Namibia!

21 Juni 2011

druk druk druk

10 Juni 2011

gewoon werken!!!

30 Mei 2011

half term weekend
Karmilla

Actief sinds 18 Dec. 2010
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 31825

Voorgaande reizen:

10 Juni 2013 - 15 Oktober 2013

Ghana

08 Januari 2011 - 05 Augustus 2011

Camphill

Landen bezocht: