safari - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu safari - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Karmilla Beekhuis - WaarBenJij.nu

safari

Door: kasie

Blijf op de hoogte en volg Karmilla

09 April 2011 | Zuid-Afrika, Hermanus

Hai allmaal.

papa en ik hebben de eerste dag de elephantpath gelopen naar town en weer terug hele lange maar goede wandeling. Vrijdag zijn we naar een safari park geweest HET WAS GEWELDIG
het was maar 2 uurtjes rijden vanaf hier en echt heel mooi.
er waren olifanten,springbokken,buffelloo's gnoes, neus horens. giraffen en stuisvogels en volgens mij nog meer dieren. We zaten in een hele groote oude leger voertuig die heel hoog was zodat het veiliger is. In de avondtour vrijdag waren de dieren heel lui omdat het heel warm was de hele dag maar was wel heel mooi ze liepen allemaal tegelijk naar de water plek. Er waren ook leeuwen maar die zaten wel beveigd in een apart hok zodat ze niet de andere dieren konden doden. Er er was een spingbok heel ziek dus toen we rond reden hebben ze die neer geschoten.

Het huisje waar we waren was heel luxe ik kon eindelijk tv kijken en er was een schommelstoel met uitzicht op de dieren. We hadden luch en alles erbij super lekker.

De volgende dag hadden we nog een safari toch wat weer heel anders was omdat de dieren actiever waren omdat het minder warm is in de ochtens. we konden bij de groote leeuwen in het hok heel cool. ze waren ook beter te zien dan de dag ervoor. De baby's in een ander hok konden we aaien want die bewogen ook meer:D we werden ook nog aangevallen door een neushoren:D de ranger die we hadden was ze wat aan het pesten waardoor we wel heel snel weg moesten rijden:D
Er was ook nog een stel waarvan de man de vrouw ten huwlijk vroeg, ergens midden in het park. Hij stapte af en riep die vrouw er ook nog bij, waardoor wij er ook af konden en even konden rondlopen.:D
In de nacht was er een luipaard uit de mountains gekomen en had een springbok gedood hebben wij het lijk nog even bekeken iets minder leuk:S maar ja is natuur en ik heb echt genoten van de tochten.

later in de auto ook nog een hele mooie weg gereden door de mointens :D

de rest van de vakantie word wast ook heel leuk en gezellig morgen gaan we als het weer goed is lopen naar the cross:D en veder zien we het wel.

groetjes karmilla en vast ook van Herman.

• 09 April 2011 - 18:58

Ursula, Fé & Alfredo:

Hoi,
    We hadden het natuurlijk al aan de telefoon gehoord, maar toch leuk weer wat te lezen. Veel plezier samen groetjes Ursula, Felice en Alfredo

• 09 April 2011 - 20:00

Eva:

Hoi meis en Herman,
    Jee dat is wel allemaal super gaaf, wat jullie gezien en meegemaakt hebben zo aan het begin van de vakantie. Dat bied vast nog veel meer spannende avonturen. Ik kan niet wachten op het vervolg. Wij moeten het hier doen met een wespen koningin. Ook heel spannend! en een mieren plaag. Geniet maar mooi samen, tot gauw via deze weg. Dikke knuffel van Eva en de 4 Vees.

• 09 April 2011 - 20:04

Elisa:

Hoi Karmilla en Herman,
    Vandaag is het honkbal seizoen begonnen en ik heb een prijs gewonnen. Ik ben de talent volste speler van het vorige seizoen. Toen was ik nog een Beeballer, vandaag de eerste wedstrijd als pupil gespeeld en ik mocht mee doen met het softbal team. Nu ben ik wel super moe.
    Neem je een olifant voor mij mee??
    Groetjes Elisa.

• 10 April 2011 - 09:47

Yvonne:

Hoi Karmilla en Herman,
    Wat een leuke dingen doen jullie allemaal .Prachtig om te lezen.
    Nog veel plezier de komende dagen.

groetjes yvonne en de rest

• 10 April 2011 - 10:51

Lianne:

super leuk verhaal! Wat zullen jullie hebben genoten!

• 10 April 2011 - 13:03

-o- Karin:

Hoi,heel erg leuk om gelijk te kunnen lezen van jullie avonturen.Fijn dat jullie zo kunnen genieten.ik kijk al naar jouw volgende verslag uit.
    verder veel plezier Karmilla en Herman

• 10 April 2011 - 16:07

Karmilla:

hoi allemaal.
    het was idd super leuk om al die dieren te zien. IK schrijf zo snel mogelijk weer een leuk nieuw verhaal:D

elisa wat goed van je dat je een prijs hebt gewonnen :D
    papa mag maar 23 kilo mee terug nemen en ik 46 denk dat een olifant wat zwaarder is sorry :S
    ik heb wel een mooie foto die je mag hebben als je daar ok tevreden mee bent :D X karmilla

groetjes karmilla

• 10 April 2011 - 18:44

Elisa:

Hoi Karmil, natuurlijk is een foto van een olifant ook helemaal oke.
    Een knufje van Elisa.